Προσοχή! Τα cookies χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον ιστότοπο για να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία στους χρήστες. Αν συνεχίσετε, υποθέτουμε ότι συμφωνείτε να λαμβάνετε cookies από αυτόν τον ιστότοπο. OK
0 Your Cart

9 σημάδια για να εμπιστευτείτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα

25/01/2021
από

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν διάφορα προτερήματα και ελαττώματα τα οποία μπορούμε να τα συζητήσουμε σε άλλο blog. Αδιαπραγμάτευτα όμως θα πρέπει να νιώσετε ότι εμπιστεύεστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πριν ψωνίσετε. Ακολουθούν 9 σημάδια που πρέπει να προσέξετε!


1) Ύπαρξη πιστοποιητικού SSL

Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer) αναπτύχθηκε από την εταιρεία Netscape και σχεδιάστηκε για να παρέχει ασφάλεια κατά την μετάδοση ευαίσθητων δεδομένων στο διαδίκτυο. Το SSL χρησιμοποιεί μεθόδους κρυπτογράφησης των δεδομένων που ανταλλάσσονται μεταξύ δύο συσκευών (συνηθέστερα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών) εγκαθιδρύοντας μία ασφαλή σύνδεση μεταξύ τους μέσω του διαδικτύου. Το πρωτόκολλο αυτό χρησιμοποιεί το TCP/IP για τη μεταφορά των δεδομένων και είναι ανεξάρτητο από την εφαρμογή που χρησιμοποιεί ο τελικός χρήστης. Για τον λόγο αυτό μπορεί να παρέχει υπηρεσίες ασφαλούς μετάδοσης πληροφοριών σε πρωτόκολλα ανώτερου επιπέδου όπως για παράδειγμα το HTTP, το FTP, το telnet κοκ.

Διαβάστε περισσότερα στον σύνδεσμο https://el.wikipedia.org/wiki/SSL



2) Διαφάνεια στοιχείων

Ψάξτε για τους όρους και της προϋποθέσεις χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος. Εκεί θα πρέπει να αναφέρονται η επωνυμία, η διεύθυνση της έδρας το ΑΦΜ και ο αριθμός ΓΕΜΗ. Το ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει επίσης να έχει σελίδα με:

α) πολιτική απορρήτου,

β)όρους επιστροφής



3) Συνεργασία με τράπεζες ή επώνυμα πιστωτικά ιδρύματα

Εντοπίστε τις τράπεζες που συνεργάζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα. Δείτε τα αναγνωρισμένα πιστωτικά ιδρύματα από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα εδώ >> και εδώ >>. Δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ >>



4) Πληρωμή με κάρτες

Το ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να προσφέρει πληρωμή με κάρτα. Η χρήση της κάρτας, ίσως είναι ο ιδανικότερος τρόπος πληρωμής για μία αγορά από το Internet. Σε οποιαδήποτε περίπτωση προβλήματος με κάποια συναλλαγή μέσω κάρτας, μπορείτε να απευθυνθείτε στην τράπεζα σας και να αμφισβητήσετε τη συναλλαγή. Συνήθως, οι τράπεζες λειτουργούν υπέρ των πελατών τους για να προφυλάξουν τη φήμη τους και θα σας βοηθήσουν να βρεθεί άκρη, εάν όντως κάτι πήγε στραβά με τη χρέωση.

Διάβασε περισσότερα στον σύνδεσμο https://multibrands.gr/blog-el/asfalhs-tropoi-plhr...



5) Περιγραφή - Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Καλό σημάδι είναι η ύπαρξη στα προϊόντα περιγραφής και τεχνικών χαρακτηριστικών. Σημαίνει ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει επενδύσει σε χρήμα και χρόνο και δεν λειτουργεί σαν "κομήτης".



6) Φωτογραφίες

Στα προϊόντα θα πρέπει να υπάρχει έστω μία φωτογραφία (αν υπάρχουν περισσότερες ακόμα καλύτερα) σε καλή ή υψηλή ανάλυση. Η ύπαρξη μεγεθυντικού φακού βοηθά να δείτε και λεπτομέρειες από το προϊόν που λιγουρεύεστε και είναι καλό σημάδι.



7) Φίλτρα εύκολης ανεύρεσης προϊόντων

Τα φίλτρα στις κατηγορίες των προϊόντων είναι άλλη μια ένδειξη ότι τα αφεντικά επενδύουν για την εμπειρία που θα αποκομίσει ο επισκέπτης από το ηλεκτρονικό κατάστημα και άρα αποτελούν εξαιρετικό σημάδι εμπιστοσύνης.



8) Badges

Ψάξτε για "σήματα συνεργάτη" από επώνυμες μηχανές σύγκρισης τιμών όπως Skroutz, Bestprice, Hotprice, Shopistas κτλ. Οι πλατφόρμες αυτές ελέγχουν τα υποψήφια ηλεκτρονικά καταστήματα πριν ξεκινήσουν συνεργασία και ζητούν από τους χρήστες να αξιολογούν την εμπειρία τους με τα καταστήματα. Προσοχή πολλές αξιολογήσεις στερούνται σοβαρότητας. Αλλά και πάλι ένα υπεύθυνο ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να απαντά σε όλες τις αρνητικές αξιολογήσεις. Εάν δεν το κάνει δεν είναι καλό σημάδι.



9) Social Media

Ρίξτε μια ματιά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ακόμα και εάν λόγω νεότητας δεν έχει χιλιάδες φίλους, μπορείτε να καταλάβετε από τα σχόλια στις αναρτήσεις ή τις αξιολογήσεις αν αξίζει την εμπιστοσύνη σας.



Extra Tip

Οι γλώσσες (Αγγλικά Ελληνικά κτλ) που χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν να κάνουν με το πελατολόγιο τους ή την συμφωνία που πιθανά έχουν με την εταιρία που τους παρέχει τα data. Σε κάθε περίπτωση (εκτός ίσως της μετάφρασης) η ανορθογραφία δεν είναι πολύ καλό σημάδι. Φυσικά σε ηλεκτρονικά καταστήματα με χιλιάδες προϊόντα να είστε επιεικής!


Συμπέρασμα

Σε αυτό το σημείο θέλω να τονίσω αποποιούμενος κάθε ευθύνη ότι όλα τα παραπάνω αποτελούν απλά ενδείξεις και δεν εγγυούνται σε καμία περίπτωση την φερεγγυότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Βέβαια το ίδιο συμβαίνει και με τα φυσικά καταστήματα.


Εσείς καλύπτεστε με τις παραπάνω ενδείξεις ή χρειάζεστε και κάτι άλλο για να εμπιστευτείτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;

Σχόλια

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Νέα δημοσίευση